dagen i går

hejsan
igår vart de att ta sig till jobbet igen.. gick bra på jobbet det e riktigt roligt, nu är det fler som fatttar att jag jobbar här hahaha så de e trevligt..Det vart Luch i parken me Jessica och Lovisa som sitter i en annan reception, jag köpte mig kycklingklubba och potatissallad riktigt gott faktiskt massa sol så de var mysigt att sitta där .
Men efter jobbet så behövde vi gå till Sickla där vi hade bilen..jätte jobbigt, men sen vart det lite bättre när vi kom förbi hendrikstal, då var det inte lika trångt och inte lika varmt..
Vi köpte oss en glass i Hammarbysjöstad de behövdes så man fick lite krafter..Men sen när vi var framme i Sickla efter 1 tim 3o min så kom vi på att vi ville gå på bio :) så jag bjöd min älskade sysster på  bio, vi såg Narnia den va faktiskt bra måste jag säga..
Men men nu måste jag fortsätta att jobba, skriver i kväll om va som hänt i dag hihi

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test