detta berörde verkligen mig

Flickan: Jag Älskar dig mycket.
Pojken: Jag Älskar dig inte alls..
Flickan: Varför?...
Pojken: Jag Älskar en annan.
Flickan: Är hon sötare än mig , vem är det?
Pojken: Hon är mycket sötare än dig. Hon är en blomma och du är döden själv...
Flickan: Okej... Vem är det? Vad ska jag säga egentligen mer än "Okej"?
Pojken: Du behöver inte säga någonting till mig mer! Jag Hatar dig! Låt min vara ifred med min Älskade Emilia nu!!
Flickan: Heter hon Emilia?.. Betyder jag inget längre för dig? Vad skall jag göra då?
Pojken: Gå och dö , hoppa från en bro , skär upp dig , knarka dig, hata dig , psykiska unge
Flickan: Jag kommer Aldrig att glömma dig.... Du är mitt Allt!


Flickan kom inte till skolan dagen efter det pojken hade sagt.. Rektorn på skolan kom in i 8D:s klass och slog på TV:N. Det var nyheterna.. Nyhets tanten berättade en häpen sak: " Vid 23:00 inatt hittades en 14 årig flicka död. Hon hade knarkat ihjäl sig , skurit upp sig , och hoppat från en bro vid Hjällero. Vi har hitils bara hittat en lapp vid Hjällero´s bro där det stod: Jag lovade dig att alltid göra dej lycklig , jag ville aldrig såra dig , det var inte menat så som det blev i natt.. Jag kommer alltid att minnas dig , men lova mig en sak, Glöm aldrig bort mig. Ha ett fint liv med Emilia och ta hand om dig. Vi syns snabbare än du tror , jag lovar dig Älskling" Pojken mådde verkligen dåligt. Dagen därpå var pojken borta... Precis som flickan sagt " Vi kommer träffas snabbare än du tror" slog in. Dagen därpå var pojken bara borta på ytterligare en lapp stod det " Vi har det bra , oroa er inte."




Om du inte laddar upp denna på din bilddagbok inom 10 Min kommer hon att ta dig med dig och lämmna kvar en lapp där det står : " Jag tog med mig ett vittne till mordet.." Såfort du läst detta skall du ladda upp denna text om du inte vill få sällskap ikväll. Detta är inget skämt 4 st har försvunnit så vitt vi vet...


Kommentarer
Postat av: Angelica

usch vilken hemsk, var tvungen att lägga upp den på bdb.

2008-07-16 @ 20:03:28
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Test