god morgon!

Hej
idag e det söndag, och då trodde jag att jag skulle sova lääääänge.. men icke sanicke..ick upp 8 typ haha..men sen har jag lite saker o göra i dag så det blir roligt

först ska jag åkta till Expert o kolla på en ipod o se om det finns någon för mig, tänkte att det e mycket bättre att skaffa de innan jag får min mobil igen, för då slipper jag fixa me musik på den..

sen ska jag träffa Johannes och gå på Bio, vi ska se Sex And The City :) ska bli super trevligt faktiskt

Men först innan allt detta måste jag nog städa lite hahaa..vad ska ni göra i dag?

Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Räckte det inte med mig eller Jennie :O ? :(

2008-07-20 @ 13:27:28
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Klara

hej gumman, idag ska jag träffa några tjekompisar, även stina :) vi ska grilla o mysia, hopades så klart på att du skulle komma:) looov ya!!<33

2008-07-21 @ 06:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test