Grönan

hejsan

ja i går va jag på grönana,...massa skoj,Linn o Jag vi va VIP gäster på grönan i går å det var super skoj, de var några av hennes kompisar som var me o gjorde så det vart ännu roligare..jag åkte kanske inte sååå mycket , men det jag åkte va roligt ..Juate jag träffa Tobbe på grönan, de va sååå roligt..vi spela fem kamp en stund o snackade...riktigt bra att få träffa den människan..han har förövrigt varit lärare kan man säga i min skola :)..

men nu sitter jag på jobbet, min syrra e sjuk så idag får jag göra dubbelt jobb, nu sitter jag i repan, och väntar på en vikasrie, men medans måste jag ta emot alla..roooligt, fast nu sjkuts mitt jobb upp och jag skulle vilja gå tidigare i dag dför att hinna packa..men men..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test