kan inte motstå

god morgon..

idag var det lite jobbigt när klockan ringde, den ringde kl 4 för att jag skulle upp..inte roligt...drog till jobbet sitter här nu o e super trött, har inte så mycket kvar nu, så jag hinner nog träffa alla andra ledare kl 12 vid centralen hahaha...jag e verkligen inte taggade för dessa två veckor, men hoppas jag blir det när jag väl e där, barnen kommer ju ändå i morgon...så i kväll ska vi ledare grilla :)..men NU e tiden inne för mig att lämna er i två veckor..hoppas ni klarar er...ni kan ju alltid gå in på youtube å se när jag sjunger haahaha...

Love yaa..!!


Kommentarer
Postat av: R

hehe jo men tjeeena =) värsta coolingen!

hoppas du får en trevlig dag =)

2008-07-25 @ 10:28:54
URL: http://kausi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test