lite mer om mig

Namn: Jennie Katarina Friberg
Ålder: 18 år
syslar med: Går i gymnasiet, och nu sommarjobbar jag
Intressen: SÅNG och bloggdesign
Pojkvän?: Det kan hända kanske att jag har
Pinsamt: När jag behöver komma till nya ställen me nytt folk

5 saker om dig som du inte tycker om:
 1 Att jag aldrig vågar ta så mycket insiativ
2 att jag alltid blir blyg typ..
3 mitt fula garv
4 stressar alltid upp mig in för nya saker
5 att jag inte tar vissa saker mer på allvar!!

5 saker du gillar hos dig:
1
att jag e så otroligt rolig XD
2 att jag fortfarande älskar att sjunga
3 att jag e med i unga örnar
4 att jag e rätt på hittig
5 att jag älskar att leka med barn

Som vissa vet så hatar jag att säga posetiva saker om mig själv, det e så svårt..
men men, nu fick ni ju veta lite mer om mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test