Måndag - jobbet

tjena

idag e det måndag ( Som om nån missat det?)... idag var det roligt att komma upp i allafall gick upp när klockan ringde kl 5 30 o gjorde i ordnong allt.
satte på ipoden o gjorte ALL post själv, inte alls roligt men det var mysigt att jobba me musik, o slippa höra alla som snackar i telefon XD..hmm vet inte alls vad jag ska äta idag, känns som jag får äta själv, syrran har några hon ska äta me o tror inte det blöir så roligt att följa me dom XD men men, då lär de bli kyckling för mig i dag hahaha...

Jag  läste tidningen i dag om Blondinbella...fett tragiskt, tänk om de skulle hänt en själv, jag e glad att hon inte går ut FÖR mycket om detta nu utan drar sig i från ett tag BRA GJORT :) ..men men detta händer överallt..tyvärr..
Men nu kom det massa godis som ska in i förådet hihih

kram

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Hejsan du med.

Jo om du trycker på "mitt konto" så ser du en grön knapp där det står "skapa ny blogg" där kan man göra en till blogg

// Kimza

2008-07-21 @ 17:27:47
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test