så har man gjort en dag på jobbet igen

hejsan !!
jag e jätte lycklig att mina bussar på värmd kommer att gå fortfarande :) de betyder att jag inte behöver ta ledigt på jobbet, och att jag inte bara behöver sitta hemma själv i helgen :) tjohooo!!!
jag o syrran va på stan me farmor, vi gick till gamlastan o tog oss lite mat och sen en liten glass hihi..jätte mysigt faktiskt, bara jobbigt att jag va så trött,..
juste, nu på tv4 så vissar do ett djurprogram som heter "Hitt hem", då e det en hund som är min hunds syster o den hunden måste avlivas, fyfan va jobbigt det var att se faktiskt, jag undrar rätt mycket hur många hundar av samma kull som min hund föddes me finns kvar, de va ju ändå 10 st.. JAG ÄLSKAR MIN HUND SÅ MYCKET<333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test