Söndag

hejsan

Jag e jätte glad idag:) först gick jag o Oskar o köpte mig en Ipod nano en grön hiihhi älskar den..men jag fattar inte rikgti hur iTunes fungerar men de löser sig nog hahah..Becca som ÄNTLIGEN har kommit hem får hjälpa mig :)

efter detta så mötte jag Johannes o vi gick på bio det var Sex And The City filmen den va riktigt bra..och mitt sällskap var riktigt bra ..bra ide Johannes att vi skulle se den,

men men nu borde jag nog snart verkligen gå och sova, ska ju upp o jobba i morgon, vill verkligen inte..men men slutar på fredag o då drar jag till slandö en vecka o sen göteborg..så då blir det inge blggande på 2 VECKOR :(

God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test