spenderat massa pengar

hejsan
idag slutade jag mycket tidigare, riktigt härligt faktiskt. sen så gick jag o handla massa massa kläder åå jag e så nöjd, 3 par byxor, 2 tjocktröjor, 2 linnen, 1 tröja,1 klänning, flippflopp, nån variant på foppa skor, och regnställ, även en luftmadras..seriöst, detta gick tillsammans på 1500kr typ..hahah fett glad säger jag bara, jag lyckas så bra i bland, har lixom en massa pengar kvar i alla fall hhaha...men däremot hittar inte jag min kamera just för tillfället, så det får bli bilder på detta senare hihiihi..

men nu ska jag fortsätta att titta på Pussycat Dolls 2, hahaha det e så roligt, sången å allt, hur tjejorna bråkar hahaha, typ så kan vi ha på läger i bland, hahaha...men men

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test