Tisdag

hejsan

sitter här på jobbet och tror att jag blir galen haha det e så mycket post som sorterats idag haha..men jag fixade det:).. igår så såg jag I Cinderella Story, den e så bra.. skulle kiunna se den flera gånger om och om igen^^ men men..de gjorde jag inte.har du inte sätt den så seeee den hah..

vad händer för er i dag?

själv efter jobbet borde jag hem direkt o tvätta klart o packa, för jag kommer inte göra det i morgon eftertsom jag ska på grönan efter jobbet..men men får se hur det blir me den saken.. jag har tänkt på att lägga ut en fråga snart igfen, men kommer inte riktigt på nån men men..

i morse vart det rekord , gick upp hal 7 (Orkade inte gå upp halv 6) så jag blev kvar i sängen, tills jag kom på att Jessica kommer om typ 15 min, så de vart ducha fort, hänga upp kläderna jag tvätta igår, å så han jag lägga in i diskmaskinen^^ fett stolt av mig själv haha

men nu måste jag diska här på jobbet innan  alla lunch disk kommer ^^

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test