underbart i går<3

hejsan
igår kom Emma och Fridrika upp till jobbet, tog en Latte, sen så gick vi runt på stan, titta lite i affårer, jag köpte mig en klänning på H&M för 79kr fett söt gjorde om banden o så nu sitter den underbart, asså jag äger typ inga, men nu e det perfekt när man e på läger hahah,,,i alla fall. sen gick vi på en asiatisk buffe me sushi, wok, asiatiskt, o efterrätt ahahaha..jätte trevligt var det , tyvärr inga biler, men as mysigt :) ihiii..efter det strosade vi runt lite o sen åkte vi hem till mig o hade mysigt på altan me musik o cider, även lite annat,

hmm. jag tror att vi avslutade kvällen när alla sniglar dök upp på altan runt 3 sen var det bara att sova, Ååå de va så underbart just nu bästa kvällen på sommarlovet<3

Men i dag ska jag träffa Linn vi skulle ju på görnan men vädret känns inte så stabilt, så vi ska kolla lite i affärer o så tar vi Grönan i veckan..Då blir det minst två gånger jag får umgås med den underbara männinskan<3

Jag o Linn<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test