en första kväll på sommarlovet :)

Hej

Efter skolavslutningen träffade jag min vän Emma, vi åkte till Nacka Forum å köpte lite glass o titta lite. Efter det tänkte vi att vi skulle laga middag tillsammans o ha mysigt, vi gjorde potatisklyftor med grönsaker, kött och massa grönsaker. Det var jätte roligt att laga mat me Emma för så roligt har jag nog inte haft i ett kök förr...

   GOTT VA DET

Efter maten såg vi klart på en film vi börjat med och sen vid halv 9 kom vi på att vi ska ju ha räksmörgås oxå..det var fortfarande varmt ute så vi drog ner till badstranden o satte oss där o hade en mysig picknik..VI FICK SÄLLSKAP AV MASSA MÅSAR HAHAH!!!..

          

Sen så åkte vi hem till Jonas..å sen åkte vi hem till mig och sjäng kareoke hahaah det va roligt, men sen slutade kvällen för mig vid 1 tiden för då va jag trött ahahaha!!! men det behöver vi inte ta upp hur det blev me det..hahaha!!

ha de bra
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test