Första dagen själv

Hej
idag e jag lite extra nervös!, nämligen så att lilla jag ska jobba utan nån som kan tala om va jag ska göra eller hur jag ska göra. Och nu jobbar inte min syrra i dag hon har semester, vilket gör att lilla jag inte direkt känner någon, och vet inte vem jag ska fråga om hjälp..men men allt löser sig, det verkade inte vara några farliga männsikor där! hahaha!
Men nu vill jag få i mig frukost. Vet inte hur det blir med min lunch idag men jag e jävligt sugen på att äta sushi med Becca, vi skulle gjort de i går, men jag visste inte vilken tid jag hade lunch, SÅ då fick jag äta me han som jag jobbar i stället för :)

Juste, Linda o Stene kom över igår och sov kvar...Linda och jag tog fyrhjulingen..hahah jag har nog aldrig varit så glad ..hitta lite skogsvägar så de var riktigt skoj..
Nehe de va ju frukost jag skulle göra nu ju..HA EN SUPER BRA DAG :)

KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test