Göteborg helgen

Hej,
NU e jag väldigt trött efter denne helgen.Det började med att jag behövde vänta i 3 timmar innan alla andra kom till Centralen, sen åkte vi tåget mot Göteborg i 5 tim + den tid som det var förseningar.  På tåget var det jätte varmt och vi ville bara bort i från tåget. Men när vi väl var frame i Göteborg så fick vi vänta på att bussen som tar oss till Gråbogården där vi skulle sova och tillbringa helgen skulle komma. Medans vi vänta köpte vi lite glass. När vi kom till Gråbogården så var det redan massa barn där, vissa var från Trollhättan,Borås,Vargön, och några andra ställen. De första som va jobbigt var att stället var fullt me 1000 0000000000000000..KNOTT..fan va jobbigt det var...Djungelolja o salubrin på kroppen så vart det någolunda bättre. 
                                                                                                                              Här är Veronicas armar
Så nu kanske ni förstår lite hurdet var att vara på Gråbo. Men det var roligt på kvällen då vi lekte massa roliga lekar, till midda grillade vi hamburgare och satt i gräset och åt. Men när vi skulle sova skulle vi alla 15 personer sova i ett litet rum som var 35grader varmt och fullt me knott och vi kklarade verkligen inte av att sova någon av oss den natten. men men..
På lördagen så åkte vi till Liseberg HUR FINNT SOM HÄLST!! mycket roligare än Gröna Lund..När vi var där så åkte alla barnen och Mimmi, jag och johnny gick runt tillsammans..dom fick med mig upp i berg o dalbanan även Balder..vilket jag INTE trodde att jag skulle överleva. Men det var rätt roligt faktiskt. Vi åkte flum rider eller va den hette, då vi satt alla 3 i en stock och åkte runt i vatten, när det var ett stup så vart BARA jag helt jävla dygnsur ni skulle sätt mig..men det trkade efter typ 3 timmar hahahaa..!!
Men jag ville spela på ett av alla stonden där, då man vann en jätte söt va det nu var det är. Varje gång vi gick förbi där så sa jag alltid ååååå den vill jag verkligen vinna...tillslut så sa jag att JAG SKA spela här, jag skulle bara behöva träffa i en basketkorg en gång så de var nog inte svårt..va tror ni jag gör 1 KAST OCH JAG VANN DEN!!!! jag var överlycklig i flera timmar efter och alla andra ville oxå ha den hahaha men ingen av dom vann den synd om dom..
HÄR E JAG GLAD:                                                                              

Efter att vi åkte en massa roliga saker, så åt vi middag alla tillsmmasns på en pizza buffe de va gott..sen ville dom flesta gå i spökhuset vilket jag verkligen INTE ville göra haha!! ni förstår nog själva varför inte jag ville det..så jag o johnny satt i gräset och pratade lite, vi trodde att våra tjejer kom hela tiden för ALLA fjotisar gick med kaninöron hahaha!! men sen vid 22 30 åkte vi tilbaka till Gråbo, då faktiskt Eddie kom förbi och hämtade upp oss i sin bil hahah bil o bil..vi fick putta igång den för att den skulle starta hahahah!!
Men de va väl roligt att få träffa han efter 1 års tid...i natt sov vi som var smarta i stora huset i matsalen, men det gjorde inte Veronica så därför såg hon och några till ut som dom gjorde..

DOM ROLIGASTE KOMENTARERNA:
Johnny: Var ska ni vara på midsommar i år?
Veronica: Vi brukar inte klä ut oss på midsommar!!
HAHAHA!! hon trodde nog att han sa VAD..

Mimmi: jag klarar inte av karuseller
Jag: ja, alla har vi våra bristningar
HAHAHAH!! jag sa lite fel..

Lite bilder:


Kommentarer
Postat av: Ronja

äre systeryster NIke som agerar bilputtare?

2008-06-11 @ 11:02:12
Postat av: jennie

JUPP det e din syster det :)

2008-06-12 @ 09:49:44
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/
Postat av: johanna

vad heter hon på fjärde bilden längst te höger med dom dära öronen ?

kan de va omagnetisk på pa?

2008-06-22 @ 15:07:14
URL: http://johow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test