hemmadag

Hej, ja nu e jag uppe tidigaste tiden tror jag på sommarlovet..bäst att jag börjar vänja mig, ska börja joba i morgon och fram över i 4 veckor..då får man mera PENGAR!!!.. Har ni något jobb i sommar då??..
Igår blev de inte mycket skrivande, men jag var me min syrra o hennes pojk på nacka forum..handlade mig en musse pigg tröja..:) och en blånbok..jag gjorde värtsa kapet, för den skulle kostat 250kr..men de stog på lappen 69kr. Och hon i kassan sa att de e fel pris men eftersom jag såg den me detta priset så FICK JAG DEN FÖR 69KR :)... 



Sen
när vi var klara så handlade vi mat så vi kunnde grilla hemma hos mig..riktigt mysigt..sen vart det Allsång På Skansen med morötter och sånt gott..
Men nu vill jag fixa i mitt hus så att ni får se bilder på hur det blev :)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test