Midsommarhelgen

hejsan

Nu e jag hemma igen trött efter denna helgen me en massa skoj. Det var ju tänkt att jag bara skulle varit hemma, men sen i Torsdags så ringde min syrra och sa att det finns plats för mig på LANDET ni kan inte tänka mig hur glad jag vart..men när vi kom till landet så kom hela släkten samtidigt, så det vart mycket bärande och åkandes med båten fram o tillbaka..
    

Jag kom fram till Landet där mormor o morfar redan var och jag kände mig så himla lycklig o glad för att jag fick komma dit igen. Hela släkten va typ där och vi har haft samma traditioner i en massa år. MEN den längsta traditionen som vi har haft är att det växer godis på gräsmattan, och den har vi haft i 44 års tid, MEN i år vart den borttagen för nu är alla barn så stora, men jag hoppas den tas tillbaka när det finns kusinbarn :)

Benjamin som jag har lekt med sen jag var typ 1 år var ute på landet i år oxå även Oscar som bor en bit bort på Ön. Benjamin hade sin flickvän med sig o en kompis som hette Tim, vi va med varan typ hela tiden även kusin Sebban. PÅ kvällen på midsommarafton har vi på ön en dansbana som man kan gå ner till men det vart inte drag där förns vidd 23 tiden, men vi satt på berget och kollade ner och hade lite mysigt.


Ja , hmm det var ju första året som jag var 18 på midsommar så i år vart de en del drickande haha..men jag har inte haft så roligt me Sebban förut, våran hemlighet va som hände men i alla fall..Vet inte va jag ska skriva om midsommar bara att jag har för lite bilder vid tillfällen som var riktigt roliga.

BILDER



Det finns nog fler bilder men de får räcka me dessa
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test