Onsdag

Hej

jag har slagit rekord på hur länge jag har sovit..jag gick upp kl 14 25..hahah de kan aldrig ha hänt förut.. Men men..i går så var jag kvar me R & D sen så träffade jag Linda vid 5 tiden och vi stack o åt mat..mysigt..Sen drog vi til Hötorget o köpte lite godis o sen drog vi hem.. 
Städade och sånt eftersom Anna och Emma kommer hit i mogon för vi kommer vara här hemma i år på midsommar..fan jag hatar att jag inte kan komma ut tull Landet i år med alla mina underbara släktingar </3 det e ju lixom årets höjd punkt!! Benjamin som ska ut å allt..*Ledsen*..

Men i dag ska jag städa lite till o bara ta de en massa lugnt..Lnda e ju kvar måste sysselsätta henne nu :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test