Onsdag

Hejsan

idag har jag fått en massa sol på mig för vi har varit ute hela dagen i dag. Vi hadde en tävling vilket lag som kunnde göra mest saker av det som stog på en lista, Ex Kryp över ett övergångställe, Krama 5 killar, Fylla en matvagn o sen säga att du inte har pengarna, Ringa ett nr och gissa vem du kom till, SJÄLVKLART VAR DET JAG SOM FICK RINGA O GISSA VEM DET VAR TILL, JO BERT KARLSSON hahahah!!! så nu har jag snackat me honom, igen..sen var det en massa andra roliga saker men pallar inte rabla upp allt.
Efter skolan åkte jag o träffade min efterlängtade Becca, vi åt suchi o kolla på kläder, jag köpte mig ett nagelack och ett par byxor.
men nu e jag hemma o tar det lite lungt ska kanske åka till grisslinge o bada o se när mamma och syrran ska på friskis och svettis på stranden hahah..kanske hänger på...

                                                              Emma och mikkan kryper över övergångstället.

Mikkan me muschtas (hur nu det stavas?)

Emmas och mina skor då vi skulle ha dom på fel fot!!

Sen skulle det badas





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test