sjunga sjunga o lite annat

hejsan

igår va jag o sjöng i Hagsätra, kommer komma me bilder men de får bli nån annan dag, för nu pallar jag inte lägga in det i datorn..men men..sen så åkte Marlen sandra o jag hem till mig o fortsatte öva på massa låtar hahah rätt roligt faktiskt..sen idag så var jag me LInda min älskade unge...så länge sedan de va..men nu ska vi va me varandra typ helva veckan om jag mins rätt :)

härligt att de e söndag o man behöver inte ställa klockan på 5 o kliva upp i morgon :) utan nu e de  SOMMARLOV :)
tycker synd om Becca som behöver gå i skolan denna vecka fram till Torsdag..XD

Men nu ska jag återgå till att vara social me Linda

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test