Skolavslutningen

Hej
jag har fått SOMMARLOV!! Och det känns jätte bra tycker jag. Jag sjöng på skolavslutniingen o det betyder att jag behövde vara med på båda avslutningarna kl10 och den kl 1 så jag har varit i skolan från 8 för att kunna välja låt med några lärare, det slutade med att jag sjöng håll mig. det gick jätte bra dåda gångerna faktiskt riktigt roligt, alla verkar gilla det för så här roligt har de inte varit att få gå upp på scenen..
FICK VETA ATT lENNART,VÅR LÄRARE SKA SLUTA!!!! FAN HAN VA JU BÄST!

Efter skolan åkte jag till Nacka Forum o mötte emma o hennes mamma, vi åt glass o köpte mat som jag o emma ska göra nu snart, så jag ska gå över till henne strax..så vi får höras lite senare då!! ha det bäst


några lärare som sjunger en omgjord text på idas sommarvisa



Här står jag o sjunger..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test