tjejkväll

Hejsan

igår åkte jag till stan för att va me på ett möte in för ett läger..efter det så hade jag verkligen inget att göra så jag ringde Emma som går i min klass, o då så fick jag komma till dom hon va me några tjejkompisar, alla va roliga o trevliga, så det var jätte skoj, synd bara att jag behövde åka hem så tidigt, bussen gick 23 03 så haha..mamma kom till bussen så jag slapp gå..
När jag kom hem så gick jag upp till mig o tände ljus å bara låg o tänkte på en massa saker..och nu sitter jag hos min Mormor o Morfar, har varit hos tandläkaren, fan va jag hatar tandläkaren..men han jag har e bra så det känns väll bra...

undrar va jag ska hitta på nu e as hungrig men det lär väl ta ett par timmar innan bedövningen gåröver..i morgon ska jag sjunga föresten bara att komma till Hagsätra :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test