tråkig Tisdag

Hej

idag har vi en underbar dag i skolan Summergame heter de, då e alla Jensen skolor o gör massa saker, men tror ni inte att jag e sjuk just den dagen?, JO självklart!!! Har jätte ont i magen har så ont så jag vet inte om jag ska gråta eller skratta typ hahhaa..
Inatt har jag verkligen inte sovit gott...kan inte sluta att tänka på han, vi vet vem jag menar,ååååå fattar inte hur jag ska klara att tänka på honom..men men blir det så att det kommer en ny in i bilden så kommer nog den ta hans plats lika bra..Undra vad jag ska göra idag, antar att det blir PLUGGA, STÄDA, SJUNGA, gnälla på magen lite oxå hahhaa!!

Men vi får höras lite senare!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test