12 Mars

Hej

idag e de massa plugg hemifrån..önskade bara att det inte finns nånting att göra lixom men nu när jag kollar har jag 4 saker att göra ojoj...men nu ska jag typ ta det lungt tills jag verkligen kan koncentrera mig..ligger i soffan med min gulliga hund Frippe..så söt..ska gå en lååång promenad med han senare:)..Det blir nog inge Amy Diamond för mig idag, stannar hemma i stället! hahaa..så mycket gillar jag henne ju inte..men får heja på henne på Lördag :)..


Laddar upp en bild på Frippe<3
      image73

Kommentarer
Postat av: linn

den klantiga har hittat hit :) fin blogg, allt bra med dig?

2008-03-11 @ 14:58:46
URL: http://linnidachristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test