god morgon

hejsan!

fan, har inte sovit typ nåt i natt..men de e väll ingen som vill veta haha..men men..var på IKEA igår köpte mig 2 lådor som ska stå i min blivande garderob som vi ska hämnta i dag i Barkaby för den var slut i kungenskurva..hoppas att den kommer komma upp i helgen så jag kan slippa ha alla kl'äder i en väska hahaa..ingen skola för mig i alla fall! klarar inte komma och förklara att jag inte har ägnat mig ett ända ord till en saga vi ska göra på SV..hon verkar ha något emot mig men de verkar alla ha nu för tiden..


jaja..i morgon sa jag vara brnbassare med lady star gänget...väldans trevligt hoppas alla söta ungar kommer igen :)..jaha..ne om jag kanske skulle duscha nu så att jag kan vakna till..


hörs senare kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test