helgen..

hejhopp!

i helgen har jag hmm..fan måste tänka..juste, jag va i fredags på IKEA och handla en garderob och lite andra saker (ska lägga upp bilder) senare!!! för har inte fixat allt än!..men senare på fredagen så va vi hemma hos Stene och åt tacos..å de gjorde andreas hemma hos sig oxå så då var det bara tänka på att han va här me mig och åt haha..! i Lördags var jag barnapassare för några barn på S-Kvinnors årsmöte..heeeela dagen, vi lyssna på lite sagor och var ute i skogen så det gick ingen nöd på mig..sen åt vi värsta goda inbakade pannkakorna! det var glass,bananer,chokladsås,maränger och grädde i satan va gott :) ditt ska jag ta med min gulliga pojkvän för han gillar sånt tror jag <3

senare så åkte jag och Veronica hem till mig och såg melodifestivalen men faaan Sanna skulle vinna juuu..!! men men..sen idag var jag på lady star ska faktiskt sjunga sanna nilsens låt..vi ska spela in massa låtar så då passar jag på me den..ska även skriva eller rättare sagt håller på med en låt som vi ska fixa till:)

men men seriöst ANDRA AVENYN e bäst love it<3..

hmm..seriöst pallar inte skolan de e helt förstört..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test