hemma

fanfanfanfanfanfanfan!!
det blev ingen skola för mig fan, jag klarar inte det nu efter att jag peppade mig själv till att gå denna vecka så förstörde min lärare med att säga vissa saker fan hur kunnde hon!!
klarar inte va där när de e så då..men jag beställde en biljett till andreas för nu måste jag träffa han o vet att han behöver mig nu efter va han går igenom själv..men jag får träffa han i morgon äntligen :) behöver detta lovet att kunna må bra nu..!!

dagens:
tvätta
städa
plugga
packa
fixa me garderoben förhoppningsvis :)
sen få i sig mat

Kommentarer
Postat av: linn

du, hur är det med dig egentligen? du verkar inte må så bra..? Såg det på dig i skolan igår att du verkade rätt nerstämd :/ du kan komma till mig och prata om det om du vill? för jag vill inte att någon i vår klass ska känna sig ensam. så du vet :)

2008-03-18 @ 19:25:42
URL: http://linnidachristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test