längtar eller inte

hejj

kl e nu 00:50 kan verkligen inte sova ligger å tänker så mycket..jag som ska upp 4 för att åka till romme:S kommer inte palla men men..det känns som att mitt liv börjar bli dåligt igen..jag tvivlar på mig själv hela tiden och människor som försöker få mig till nån helt annan jennie.. är det rätt?

e det änns någon som läser min blogg?
så känns det inte.. och så känns mitt liv oxå att ingen verkar vara min vän eller så..men fan va jg tänker för mycket.klarar inte av skolan  i alla fall de e en sak som e säker..tänker nog hoppas av har jag en känsla av ;S men vet inte..fan jag vet inget just nu..och andreas får bara höra en massa dystra saker just nu i från mig..hur dum får jag va..jag frågade honom om jag var en bra flickvän! klart jag e varför frågar jag? va fan e det med mig..snälla vet inte va som håller på att hända..några saäger dessutom att jag kommer att få anorexia ;S hur fan kan man tro det..och hur kan man säga så? då mår jag bara ännu sämre..men ingen vet hur jag mår känns det som..

snälla du, som ser upp till mig snälla gör inte det jag e ingen bra förebild, jag lovar..

Kommentarer
Postat av: becca

Jag älsakr dig det vet du

2008-03-05 @ 09:49:05
URL: http://boobadalo.blogg.se
Postat av: c.

din kompis har anorexia va?

2008-03-05 @ 13:05:16
Postat av: Jennie

vilken kompis och vem e du??

2008-03-05 @ 21:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test