Påsk lovet 2008

heej

ja nu var det ett tag sen jag skrev. Men har varit hemma med älsklingen å då blev det aldrig att jag var inne på datorn :( sorry..men va har ni gjort denna vecka då??
själv var jag o fiskade på långfredagen med Andreas familj o vänner..sedan så raamlade jag och slog i huvudet inte roligt..så det visade sig att jag fick en liten hjärnskakning och sedan blev det migrän så jävla jobbigt det e, har inte gått över riktigt än men men jag överlever nog..Mamma och älsklingen hjälpte till i går att sortera i mitt hus vi kastade typ 10 kassar med skit (massa saker som jag inte vellat slänga förr)..men men så nu snart hopaas jag på att vi ska fixa lite till och sen få upp min garderob..som sagt ni kommer få se före och efter bilder sen på hur det vart..haha..gud va jag fryser vi fick duscha i kallt vatten för vi tog slut på allt varmt vatten hahaha..men men ni får ha det så bra ska försöka skriva mera senare

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test