Plugga

Hejsan

e det bara jag som inte klarar av allt i skolan nu eller?? seriöst jag e så skoltröt och uppgifterna vi har blir bara svårare, alla som tror att barn o fritid är lätt kan ta sig för det e väldigt mycket..

Men men idag e jag hemma pluggar har hälften kvar av min inläming som ska vara inne kl 00:00 i kväll :S men men hoppas jag hinner inna 21 för då måste jag sova, ska nämligen upp 04:00 i morgon ska nämligen till ROMME om jag nu klarar av det..:S men det e såå jävla roligt juu..har inte åkt skidor i år så jag måste verkligen..men vet inte om jag ska ta med mig mat eller handla där..vi är 7 bussar i från Jensen och det e säkert andra där och jag har inte lust att stå i kö halva dagen..

Men nu måste jag verkligen plugga igen men vi hörs

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test