rädd

Heej
nu e jag riktigt rädd, vet inte va jag ska tro eller veta längre..typ de ända jag vet är att jag älskar Andreas och sen att jag har Becca just nu, Unga Örnar är en del av mitt liv som jag känner att jag måste fortsätta me innan jag tappar för mycket  av min fritid..skolan tar verkligen all min tid, inte konsdtigt att min kropp reagerar som den gör jag blir rädd av att tänka på va jag håller på att lida av..inge roligt för jag vet hur det är att vara sjuk och när kroppen inte fungerar som den ska..Jag menar verkligen att jag e rädd nu..NI som vet att ni betyder snälla förstör inget nu för det kommer inte jag klara just nu annars kommer jag inte upp på fötterna..

Andreas..förlåt om jag e en dålig flickvän för tillfället..men jag hoppas att vårat lov tillsammans kommer vara bra..älskar dig jätte mycket och det vet du right?

Andreas de ska vara du o jag för alltid<3


Kommentarer
Postat av: linn

Haha, nja, det första jag skrek var "jag kommer att dö" för jag kunde verkligen inte andas. jag var sjukt rädd.
jaha okej tråkigt, krya på dig :)

2008-03-11 @ 20:07:27
URL: http://linnidachristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test