riktig kärlek

Tjoho<3

Andreas e den underbaraste killen jag skulle kunna träffat JAG HAR HITTAT MIN DRÖMKILLE. Vi har nu varit tillsammans i 2 månader asså de två bästa månaderna..Han ställer upp på allt ex nu på lovet földe han med mig på läger och var ledare och han var super gullig med barn..Andreas ger mig en puss i pannan så fort jag blir ledsen eller sur eller mår dåligt och just då kan jag absolut inte må något annat än bra efter en sån puss.
Att jag skulle hitta kärleken igen och på detta sättet kunde jag verkligen inte tro..jag trodde helt seriöst att jag aldrig skulle finna en kille igen..men ååå Andreas du kan inte tänka dig hur helt jävla bra det är att vi e tillsammans..varje dag med dig e helt underbara..

så alla vet så e jag helt lycklig som har min drömkille som jag verkligen står för att jag älskar och kommer älska resten av mitt liv förhoppningsvis för jag kommer aldrig kunna göra slut med Andreas <3

Andreas Hägglund jag Jennie Friberg älskar dig nu och föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test