Tisdag

Hejsan

ojoj va jag e trött..VIsst e jag 18 år nu..men hur fan ska jag känna om nån säger att jag beter mig som 8??..seriöst, vet jag inte alls vad som e bra, att jag e glad och gör min omgivnign glad och beter mig som 8 :S
eller att jag beter mig som jag gjort nu de sista dagarna..tyst och "ser ut som att de e bara synd om mig" som en har sagt!!

varför ska ni hålla på och anklaga mig för att jag gör allt fel TÄNK!!!...gissa  varför jag mår som jag gör!! hahah mmm..

ne men nu ska jag sjunga lite..ska faktiskt spela in lite låtar sart

kram


Kommentarer
Postat av: anonym

Du behöver ju inte vara som du varit de senaste dagarna då, men du kan ju tänka på hur du beter dig, du kanske ska bete dig lite mognare dt skulle ju inte skada, och att sluta böna och be om uppmärksamhet, (som jag ser det dåra)är väl en bra början eller?

2008-03-18 @ 20:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test