Tråkig Fredag kväll

hejsan eller vill säga god natt nu

men e själv hemma och vill inte sova, hade inte jag fåt ont i huvudet skulle jag kanske varit me min syster o hennes kille i kväll och varit ute på krogen..men men..roligt att Tina vann Let´s Dans..fast egentligen vet jag inte ville att båda skulle vinna..va tycker ni?
sen såg jag Tjenare Kungen älskar den filmen..tänk om man ändå fick i alla fall uppleva att bo med en vän, skulle jag välja en vän blir det Becca, vi skulle ha det sååå otroligt roligt, överäns skulle vi vara..hahah..jag tror jag vet hur våra roller skulle vara:

Matlagning: Jag
Städning: Båda
Handla: Becca (jobbar ju på VI)
Data nörd: Becca+jag
toalettnörd eller spegelnörd:Becca
Ordning och reda tjatare: vi lär vara det på varandra XD

hahaha..just nu kommer jag inte på något mer men fan va bra vi skulle ha det Becca din saknad e overhört jobbig just nu roligt att du ringde i dag i alla fall<3

Pratade med älsklingen nyss..han kom hem bra i från hans resa hem i allafall..saknar han overhört mycket..tårarna kom, hoppas bara han inte märkte det..aja..nu ska jag se lite tv och krypa ner i soffan..i morgon hoppas jag på att jag fått klarti mitt hus så att ni får se före och efter bilder :)

kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test