Allt o Lite Till

Hejsan..

Nu har det varit massa saker som hänt sen sist..

Valborg: var i skolan det var ca 8 personer i klassen som kom..undrar va de andra gjordeXD haha..men då gjorde vi massa roliga saker..jag sjöng massa låtar..skönt att få öva lite..
sen på kvällen drog jag till Skarpnäck för att hjälpa till på Unga Örnars valborgskväll..stog o sålde lotter där man vann massa bilar..hahaha..senare kom Jenny dit en tjej i min klass, hon hjälpte till..sen drog vi hem til mig o bara tog de lungt...

1:a Maj:Jenny följde me till Humlegården då jag skulle uppträda med Lady Star..sjöng även en låt som heter håll mig..sen så började vi gå i tåget då jävla Mufare kom..(Moderata ungdoms förbundet)..de delade ut massa fula blåa ballonger..dessutom var BLONDINBELLA DÄR..fan jag hatar henne så ävla mycket..men jag e så glad att jag höll i micken å skrek ut att kolla där där har vi ju blondinbella som tror att hon kan allt o få med sig alla.hahaha NAR I ALLA FALL..fan asså kolla in hennes blogg..ho har lagt upp bilder å fan jag ska stämma henne..men men..

sen sjöng vi på stora scenen på norra bantorget..fan va coolt det var er än 10 000 bara där..sen vart det hem till Mimmi där jag fick låna kläder och sen åkte vi till efterfesten på Street..men jag kunde inte stanna så länge..

Men nu e jag i Köping o bara försöker glömma allt...

ha de bra tills nästa gång/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test