förlåt

Hejsan

de va ett tag sen har inte haft nån tid..men men..sjöng ju på Kungsträgården i söndags å träffa några vänner..sen i går var det måndag o jag va i skolan och efter det så var jag på ett möte jippi!!!

Men i dag e det tisdag och vi hade nationella prov i matte..:S det gick väll som det gick men men ahahaha..sen så i morgon ska jag typ hem efter skolan om ingen vill ses. på torsdag ska jag sitta och vara ansiktsmålare hela dagen så då fick jag ta ledigt i från skolan..kom gärna förbi sitter på Centralstationen hela dagen..sen efter det blir det Rix Fm Festivalen på kvällen..AMY DIAMOND e ju där ahhaha..
På fredag åker jag till Slandö för att träffa alla ledare o ha mysigt hahaah!!! jupp just nu ser det rätt så bra ut men men massa plugg bara..så räkna inte me att jag kommer skriva allt för mycket men ska försöka!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test