Fredag - Lördag

Hejsan!¨

Blev inte så mycket skrivande igår, kan bero på att jag först var i skolan o höll talet, fick typ panik och ville bara springa där i från, men det gick ra tillslut i alla fall..efter det s¨åkte jag in me Emma till stan och käpte en kjol o så..

Efter det åkte jag till Maria som fyllde 18 år GRATTIS :)..de e för övfrigt en tjej i från Unga Örnar. JAg la en peng med några andra till hennes London resa. hoppas hon vart glad..Sen bjöds det på lite olika små saker, även vin o öl, vilket det blev lite mycket av men men AHAHAH!!
Efter det så träffade jag upp in syrra Linda och vi åkte runt lite så jag kunde piggna på mig.


Idag Lördag, vaknade vi upp vid 10 o jag hade rätt ont i skallen, smällar man får ta..vi drog in till stan å jag handlade ännu mera kläder...träffa Marcus oxå (Lindas halvbror)...sen så tittade vi på Marathon i stan rätt roligt skulle kanske jobbat där i år oxå men så vart det inte XD...
Men nu ska jag städa jätte jätte mycket i mitt hus o kanske tar bilder på de nya kläderna^^

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test