Fredag

God morgon!

idag e det fredag o jag e typ livrädd, jag ska till tandläkaren kl 9 10 och jag verkligen hatar tandläkaren ååå,,hur ska jag överleva?
men men..efter det drar jag väll till skolan, ska ha gympa i dag i Rålandshovsparken, men efter det så får vi inte duscha..kul lixom, komma till Unga Örnars disco i gympa kläder och helt äcklig..känns som att jag inte kommer vara me i allfall..hur kommer eran helg se ut?

själv ska jag vara på en ledarutbildning, rätt roligt att jag behöver gå denna eftersom jag typ gott alla som redan gjorts, men för att kunna vara ledare på Slandö så måste man gott denna kurs, men själv har jag redan varit ledare på slandö ett par gånger utan att gott denna kurs så..ja..då missar jag allat annat i helgen för att kunna vara på kursen..vet inte änns om jag e säker på att åka till Slandö..men men beror helt på om det blir ett bra gäng och att man hamnar i e by då man kan sammarbeta me andra ledare har alltid otur att hamna me såna som jag inte klarar av..hahahha

Nu måste jag springa 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test