Gårdagen(Söndag)

Hejsan!

kom em så sent i går så orkade inte skriva..men men, gick ju upp kl 6 igår o sen kom jag in till kursen lagomt till att den skulle börja..Danne var där o hade inte han varit där skulle jag somnat :S..men men. Lärde mig typ inte alls något, Ledarskap har jag rredan haft i en annan kurs och håller på med det i skolan så jag kände mig rätt bra när jag kunde förklara..men men...det e ju alltid bra med extra utbildning..
Efter detta gick jag me Danne till Centralen o sen så åkte jag till Nike, Marlen och Maria som vaäntade på mig i Hornstull, vi gick på China Buffe o det var super roligt o super gott :)...Sen var jag o Marlen i Kista Centrum o handla tre tröjor tills när vi ska vara på LO-Kongressen..Sen köpte jag även en tjocktröja:)
Efter det så åkte jag hem runt 20:00 från Slussen o då mötte jag Emma, JOnas o han flickvän så dom skulle på Mc Donald så jag földe med dom dit åååååå seeeen fick jag komma hem när kl var 22:30 å då var jag trött så hoppade ner i sängen :)

Men nu ska jag snart åka till skolan så ska fixa lite :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test