God Morgon

Hejsan
Vilken solid dag det e i dag, det e en sån här dag jag bara vill vara ute, äta glass å så..bara få vara lixom. Men så lär det nog inte att bli, kommer typ vara hemma, Men John o Pavel vill få me mig o Linda på biljard, men om inte Linda vill lär vi nog inte göra det, så då får jag se om jag ska vara med dom.. Annars kanske jag gör lite nytta här hemma, plugga, städa, sjunga mysa med Frippe lite kanske..MEN JAG VILL VARA UTE!!...
Idag gör det inte lika ont i tanden så då ska jag försöka få i mig mat, trorde jag skulle vara hungrgare eftersom jag bara åt lunch igår, men det vart ingen fara..
Juste, igår när jag åkte till Slussen me Emelie, Mattias, Linn och MAlin så var det en as jobbig gubbe som körde tåget..han sa hela tiden " Det finns faktiskt 21 dörrar på tåget UTNYTTJA DOM!!"..Jobbigt..hahaha..

Men men, nu har jag tänkt att krypa ner me täcket o kudden i soffan o bara soffta lite
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test