God Morgon

hej hopp

sitter här nu med lilla Frippe i knät..mysigt..men ska snart duscha och fixa lunch eftersom jag inte hinner äta innan skolan, och det e väldigt jobbigt, min buss går 9 52 om jag ska hinna äta lunch i skolan..men jag pallar inte gå upp så tidigt så om jag tar bussen som går 10 52 hinner jag ju inte äta, så då måste jag stressa till ett ställe där det finns smörgåsar o sånt, men då e det alltid så mycket folk, så då kommer man lagomt igen till när skolan börjar 12 30 så då kan jag ju ändå inte äta min smörgås föens typ efter skolan för vi har inte så mycket rast, ( eftersom mina lärare lixom GLÖMMMMMMER!! att vi ska sluta eller tänker inte på att vi bara har 5 min raster:S)

Men men nu ska inte jag sitta här å va sur, det finns säkert människor som har det värre på morgonen ahahaha!!!
så nu ska jag läsa en bok som vi ick på SV som ska vara läst till sida 76 typ haaaahahaa!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test