Onsdag

Hejsan

i dag va det nationella prov i matte..det kändes riktigt okaaj hoppas i alla fall på G??..efter det var det SV..vi skrev dikter o va ute o snacka massa flummiga saker..
efter skolan drog jag , kamilla o muppen emma till Falafel kungen för att äta lunch..inte det godaste men det fungerade..sen så åkte jag o emma till vår vanliga gata Götgatan..där jag köpte en as cool hello kitty väska..ska lägga upp bilder senare men hittar inte kabeln..hahaha^^..köpte en tröja och halsband..hmm..jo en till väska till en liten guldig som man kan ha när man ska va lite söt ^^
Sen for jag hem till min söta hund ååå så söt han va när jag kom..men jag tillbringade kvällen me att sjunga o plugga lite..pluggandet gick inte så bra men men...

nu ska ja ta o äta middag glömde det visst..!!!

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test