Stan Med Emma:)

hejsan..

idag va jag i skolan..o vi hade typ frågeställningar om alkohål och lite sex frågor...så roligt hahah NÄSTAN!!...men men..sen så var det Svenska lektion o det var tråkigt vi snackade om en massa dikter o skit haha..det intresserar inte mig..men men

efter skolan åt jag lunch på lilla asien med emelie, emma och kamilla..riktigt roligt...sen drog jag o söt emma in till stan vi gick runt på Götgatan o gick runt i en massa affärer..massa skoj, vi köpte glass i gamla stan såå otroligt gott..sen var det två st killar (AS SNYGGA) som spelade gitarr så gulligt..vi ville typ bara stå kvar men vi våga inte ahahah...sen köpte vi skor jag köpte röda o hon svarta 100 kr st fett nice..men grejen e att mina skor är i storlek 34 ville ha 35 men det fanns inga..men ska man va fin får man lida pin XD eller va det nu heter..det var i allafall en lyckad dag..

jag sitter på unga örnar i stan o väntar på att vårat möte ska börja..seeeegt..!!..men nu ska jag vara lite social vi får höras mera senare bilder kommer från idagen men i kväll kanske då jag kan föra över bilder..

Jennie

Kommentarer
Postat av: Emma

Mera stan åt folket!:D

2008-05-07 @ 20:35:59
URL: http://rylander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test