tänkandet gör mig galen..



Seriöst..jag har verkligen inte mått bra nu på ett tag..har försöka tänka på andra saker..men jag ska va ärlig..jag e inte bra på att visa mina känsliga sidor..i min ensamhet gråter jag så fort jag hör en låt som jag har minne till..
exempel den låten jag sjunger som heter Håll mig..då e ett stycke..:

åå att mista nån e väldigt svårt,
o att du ska finnas i en annan famn
o allt allting de e över nu,
 över o förbi..

Det e så jävla jobbigt, jag börjar gråta så fort jag hör hans namn..så fort nåt påminer om honom..Jag har dessutom börjat tänka på min pappa..å kom o tänka på va de va för låt som  spelades på hans begravning..jag ska försöka fixa så att jag kan spela in den låten, för den ska jag kunna ha som minne för min pappa..ett av de få minnerna jag kan ha av min pappa..
fan..jag börjar gråta nu klarar inte av att tänka på att jag e helt ensam..fanfanfan..känslan för att leva längre finns snart inte längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test