Torsdag

Hej

idag e det sååå mycket att göra, massa skolarbeten som ska in i dag och det betyder att jag bara kommer sitta framför datorn i dag för att plugga. igår var jag på möte in för Slandö mötet det gick bra det, sen kom jag hem och hade så ont i huvudet och mådde verkligen inte bra, kan bero på att jag äter dom där grejerna, kanske borde göra de någon annan gång typ mitt i sommaren då jag kanske inte är så stressad.

I kväll ska jag faktikst åka och titta på ett rum som jag kanske ska hyra så att jag kan komma lättare till skolan och så...flytta lixom..men det verkar vara VÄLDIGT LITET. Bara 11 kvadrat..så måste kolla vad jag får utnyttja mer. men men ett försök e alltid bra.

Men nu ska jag göra mig mat känner jag,

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test