Torsdag

Hejsan

Hur e det mer idag då?
själv e det bra..vi hade engelska nationella muntligt i dag..det gick bra tror jag..sen så var det matte hahah säger bara en sak o det e yes!! hon ska sluta!! men ändå, nu börjar jag gilla min matte lärare..men men..sen hade vi studiebesök på BFK lektionen på en parklek..hon som jobbar där känner tydligen  min kära mormor..

sen åta jag lunch på lilla asien med sara, emelie, och mickan..de e klart att ja o mickan ska sjunga på skolavslutninegen de ska bli roligt:)..men men sen gick ja me emelie i gamla stan o sen till GUstavsbergs ungdomsmottagning..!! hahahaa..sen gick jag hem till mina mormor o morfar där jag fikade och kollade på frimärken..va även på vinden för att titta på mormors kasperdockor..

Men nu ska jag åka hem ska försöka plugga, så vi får höras lite senare kanske..

/Jennie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test