Betyder enormt mycket för mig!


Emma Rylander

Emma och jag går i samma klass. Hon är underbarast, ställer upp för mig, finns där, vi har en sak gemensamt som gör att vi kan förstå varandra bra på vilket jag behöver, även Emma tror jag..Så fort jag kommer efter i skolan eller inte hänger med kan jag komma till Emma utan att känna mig dum, hon hjälper mig så gott det går och genom allt hon lärt mig så har jag tyckt de e roligare i skolan. Hon e en av få som uppfyller min dag! Nu när jag vart borta i skolan p.g.a. operationen har hon tagit sig tid o hjälpt mig med massa saker. Hon har gjort att jag fick ha ett bra lov..Tack Emma.. Dessutom har vi två haft massa roliga kvällar tillsammans som vi nog alltid kommer ha med oss!

Emma, du o jag för alltid right?




Bilden e tagen när vi tog fel tåg till Kista, vi var nog dom ända som hade roligt på perrången.. <33

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha ååh gumman :) Vi har bra roligt du och jag :) <3

2008-11-05 @ 09:41:23
URL: http://rylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test