fan va sjuk jag e!

Hejsan

jag gick upp tidigt för att hinna me allt och slippa stressa i dag, men va tror ni, tror ni min förkyldning haar gott över?, nej verkligen inte. nu har de gått över till öronen och jag som ska vara med på Hearingen i morgon och debattera mot politiker, som även säns på svt24!!! Hur ska allt sluta egentligen?

Men men, börjar ta hostmedecinen igen idag, vilket inte känns så lockande men va ska jag göra lixom:P haha..jag har missat nu en vecka till av skolan vilket inte känns så bra, sakanr min älskade klasskompis Emma även dom andra oxå, men så som hon har funnits nu för mig har ingen annan lyckats! <3

Juste, i helgen var jag på Barn Politiskt Forum, och de fanns kameror överallt och en kalle som sprang runt o fota hela helgen, Men jag ville verkligen inte va me på bild men de va rätt många som lyckades få mig på bild, tänkte lägga upp dom lite senare, om jag e vaken ;P

Men nu har mamma gjort frukost till lilla mig och sen ska jag krypa ner i soffan hela dagen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

love love love, lot's of love

2008-11-19 @ 19:15:49
URL: http://rylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test