Fredag- söndag

Hejsan

Fredags
 var jag barnvakt åt lilla Erik hela dagen underbart mysigt. Sen efter det så åkte jag o Emma runt i stan lite, och åkte hem till henne, hamnade på pizzerian tillslut då ingen av oss orkade laga mat:P hhaha...när vi var där var det jätte jobbiga föräldrar mot sitt barn, stackars lilla killen, jag o Emma ville typ flera gånger vända oss bak o fråga va dom tänker me haha..men vi fick oss ett gott skratt oxå.

Under kvällen var vi hos emma o hade mysigt, såg lite på idol o sånt.. jag fick jobbigaste hickan som slutade i skrattanfall..hahaha..

Lördags
Emma och jag vaknade runt 8 tiden och var helt slut båda två känndes de som, jag kännde mig feberig o allt inte roligt, jag som skulle få en toppen helg. Jag mötte upp Linnea runt 10 tiden i stan visatte oss på Mc Donalds och fikade lite, Sen gick vi till Gamla Stan där vi mötte Torbjörn och tobbe som oxå skulle på Barn Politiska Forumet där alla ombud från hela sverige samlas i från unga örnar en gång om året, Vi var på Zinkensdams vandrarhem

Alla kom dit runt 12 tiden vi åt mat o sånt, fick våra rum o allt.. Massa underbara människor var där, mina gamla ledare, Tony, Tomas o ja..massa andra. jätte roligt att träffa alla igen, Stefan var där oxå, han e ifrån Göteborg världens underbaraste lilla prick haha..

VI hade möten hela dagen, fika o allt, sen runt 18 tiden var de min tur att hålla i Barnombudens träff som var i 1 timme, visste inte riktigt hur det skulle gå men det gick riktigt bra, vi kom fram till att vi ska försöka ficka ihop en träff här i Stockholm, typ en liten kurs i filmutrustning så vi kan göra ett "Rea" program ! JÄTTE SKOJ

sen på kvällen
¨då alla gamlingarna gick o la sig, förutom torbjörn o tomas såklart så hade vi jätte skoj, bara att gubben i receptionen va så grinig ahaha..men men..

Söndag
ojoj, jag låg på kudden runt 2 tiden inte alls bra, vart rätt förkyld under natten så borde sovit mycke mer..Men de va frukost kvart i 8, ingen sovmorgon här inte:P..  Sen var de lite möte sånt, och lunch, sen började folk att droppa av lite smått. Jag Linnea och Johnny åkte till Expen och sjöng in lite låtar, fast jag gjorde ett försök fast de lät som jag höll för näsan så förkyld e jag hhahaa..Nu innan jul ska vi skriva egna låtar, de ska bli skoj

sen var vi bjudna på middag hemma hos stene, Linda o jag var båda sjuka så v la oss i sängen o kolla på Andra avenyn
och nu i veckan har jag bara varit hemma för att jag varit sjuk, ska till skolan i morgon (Onsdag)

Kram

Kommentarer
Postat av: Maria Hardardottir

Andra Avenyn e underbart! Tack för en bra helg.

2008-11-18 @ 17:53:24
URL: http://mariasif.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test