Godnatt

Nu måste lilla Jennie sova för hon ska upp halv 6 för att klara sig till skolan inte roligt.  Men men..fan jag visste att de va något mag missat, jag har inte läst igenom till läxförhöret i morgon riktigt ordentligt, men de hinner jag göra, kommer inte somna så fort i allafall...

Juste, de finns en människa som jag inte nämer på bloggen ritigt än för er, men den människan är helt underbar, idag på posten kom de hem ett litet brev och en liten nalle..Såååå gulligt, MEN de bästa av allt var att i brevet var det en sååång om mig och så fick jag en biljett till en spelning å då kommer låten spelas ÅÅÅ..jag e typ helt paff, Hur vet människan va jag heter o var jag bor hahaha..!! men de e en annan historia kanske

Och på Lördag ska jag sjunga i Skarpnäck då tycker jag att folk ska komma dit o lyssna o även kolla runt lite va som händer där..själv vet jag inte men de ska va något i allafall ahhahaha....!!

Men nu ska jag ner i sängen eftersom jag ser så trött ut ---->


Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Detta har fröken missat att berätta för mig!:O

2008-11-06 @ 17:42:31
URL: http://rylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test